Sunday, February 11, 2007

Healthy week

I feel really healthy at the moment. Wednesday I went bellydancing - I've taken up bellydancing again - Friday I went to do pilates, and yesterday Kjetil and I went crosscountry skiing. I've never done pilates before, but it was fun. I'd like to go every week, but with my job scedual I can only make it every third week :-(
Bellydancing is also a lot of fun, but it is getting more and more difficult. I guess that applies for everything though. It is really good for my neck and shoulders and I feel really loose after ever practise. I've never really danced before, so I find it a bit difficult to syncronise arms, legs and body... But I hope I get better as I learn more even though it feels like the opposite...

3 comments:

Nina said...

Hi Sunniva!
This was really a nice blog:-)
I love the pictures!
Maybe I should make one of my own? But it feels a bit strange to tell the whole world about my everyday life.

Nina

blackangel said...

saa goy!!!
kjekt aa komme inn og lese om hvordan du har det..
savner deg vettu!!
TUUUSEN takk for kameraet..
:)

bruktr det allerede,,
og neste gang jeg logger meg paa saa ska eg sannelig legge inbn et par bilder og fra det fantastiske sout dakoda..

blackangel said...

saa goy!!!
kjekt aa komme inn og lese om hvordan du har det..
savner deg vettu!!
TUUUSEN takk for kameraet..
:)

bruktr det allerede,,
og neste gang jeg logger meg paa saa ska eg sannelig legge inbn et par bilder og fra det fantastiske sout dakoda..